KATEGORIE
Tažné zařízení
Alfa
Audi
Avia
BMW
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Dodge
Dongfeng
DS
Fiat
Ford
GAZ
Gonow
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Isuzu
IVECO
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lancia
Land Rover
Lexus
LYNK a CO
Mahindra
MAN
Maxus
Mazda
Mercedes
MG
Mini
Mitsubishi
Multicar
Nissan
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Polestar
Pontiac
Porsche
Renault
Rover
Saab
Santana
Seat
Skoda
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tata
Toyota
Traktor
Univerzální
Volvo
VW
Yutong
NOSIČE KOL
na páté dveře
na střechu
na tažné zařízení
Elektro
Univerzální
Doplňkové svazky
Alfa-romeo
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Dodge
DS
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lancia
Land-rover
Lexus
LYNK a CO
MAN
Mazda
mercedes
MG
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
PORSCHE
Renault
Saab
Seat
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
volkswagen
Volvo
Ostatní
AAAX
Náhradní čepy
jaeger
Kabely
Klouby
Krytky bajonetu
Krytky čepu
náhradní moduly
Redukce
schůdky
Zástrčky
Zásuvky

 

Všeobecné obchodní podmínky

 

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

 

Milan Volena
IČ: 69461686
NEJSME PLÁTCI DPH
Pod Makovým vrchem 617
34562 Holýšov

(dále jen „prodávající“)

 

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.e-taznezarizeni.cz (dále je „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchoduje informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Prodávající se zříká jakékoliv odpovědnosti za tiskové či textové chyby a za chybné či neúplné údaje uvedené na webových stránkách. Pro výběr správného zboží prodávající doporučuje kupujícímu ověřit jeho kompatibilitu s vozidlem v návodu pro instalaci zboží a pokynech pro provoz vozidla.
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

 

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítk ODESLAT OBJEDNÁVKU. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  5. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
  7. Při telefonické objednávce nelze uplatnit reklamaci dodávky zboží.

 

IV.

Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

V.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží
  • v hotovosti při osobním odběru v provozovně

 

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14. dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  7. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího
  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
  6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
  7. U náhradních dílů, náhradních kulových čepů a tažných zařízení vybavených automatickým nebo sklopným systémem, či jiného speciálního zboží může být vyžadována platba plné ceny zboží předem.

 

VI.

Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Lhůta se počítá:
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující, nebo třetí osoba zboží předá.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné, s kompletní dokumentací a doklady, a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
  9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  10. Zboží, které bylo kupujícímu dodáno s dokonanou službou (montáží), nelze ve 14ti denní lhůtě prodávajícímu vrátit.
  11. Zboží označené příznakem "VÝPRODEJ", nebo "BAZAR" a/nebo prodávané pod kategorií označenou příznakem "VÝPRODEJ", nebo "BAZAR" je prodáváno se slevou z ceny zboží. Takto označené zboží je považováno za použité zboží a nelze u něj odstoupit od kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.

 

VII.

Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Věci prodávané za nižší cenu a použité zboží nelze, pokud nevykazuje skrytou vadu, prodávajícímu vrátit. Tažná zařízení mohou mít v důsledku přepravy od výrobce k prodávajícímu poškrábanou povrchovou úpravu. Zboží, které je prodávané se slevou a zároveň je označeno příznakem "AKCE" nebo "VÝPRODEJ" nebo "BAZAR" může být zboží vrácené od odběratele, může nést stopy dlouhodobého skladování, může mít poškozený nebo neoriginální obal a může vykazovat vzhledové vady neomezující jeho řádné použití, přičemž na tyto vlastnosti je sleva poskytována.
  6. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  7. Prodávající neodpovídá za škodu, ke které došlo v důsledku běžného opotřebení nebo nesprávného, resp. nevhodného používání výrobku, či z důvodů kdy byly na zboží kladeny neúměrné požadavky (např. přetěžování nákladu vozidla nebo přívěsu).
  8. Prodávající rovněž neodpovídá za škodu v případě, kdy byl předmět kupní smlouvy změněn způsobem, který nebyl výrobcem schválen, ani za vadu způsobenou použitím (montáží) nevhodného výrobku na konkrétní automobil.
  9. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  10. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  11. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

 

VIII.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

 

IX.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

X.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  9. Uzavřením kupní smlouvy a/nebo odesláním elektronické objednávky kupující vyjadřuje svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího.

 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2019

 

Všeobecné informace pro provoz s tažným zařízením:

Pro použití jsou směrodatné údaje výrobce vozidla popř. údaje o zatížení přívěsem a svislém zatížení, přičemž nesmí být překročeny hodnoty tažného zařízení. Tažné zařízení je určeno k tahání přívěsů, které jsou vybaveny kloubovými spojkami a k montáži kulových čepů povolených k montáži na tažné zařízení. Rovněž je povoleno použití homologovaných nosičů připojitelných na tažnou kouli. Jiné použití je zakázáno. Použití musí odpovídat silničním předpisům. Při provozu s přívěsem se mění jízdní vlastnosti vozidla. Musí se brát zřetel na provozní návod výrobce vozidla. Montážní a provozní návod doporučujeme připojit k dokladům vozidla.

Montážní informace:

Tažné zařízení je bezpečnostní díl a smí být namontován jen odborníky. Před zahájením montáže se pozorně přesvědčte, zda tažné zařízení a elektropřípojka odpovídá roku výroby (modelové řadě), provedení karoserie vozidla a specifikaci Vašeho vozidla. Sériově určené upevňovací body vozidla je nutno respektovat. Jakékoliv úpravy tažného zařízení jsou zakázány! Vedou vždy ke ztrátě platnosti provozního povolení a záruky. Odstraňte izolační ochranný nátěr (pokud tam je) na karoserii vozidla v místech styčných ploch tažného zařízení. Očistěte části karoserie a vyvrtané otvory ošetřete barvou proti korozi. Doporučujeme používat vždy typové elektroinstalace. Před zahájením montáže univerzální elektroinstalace ověřte ve značkovém servisu výrobce vašeho vozidla, zda montáží nedojde k poškození elektronických obvodů vozidla.

Provozní informace:

Všechny upevňovací šrouby tažného zařízení dotáhněte předepsaným utahovacím momentem a zkontrolujte po ujetí cca. 1000km s přívěsem. Spojovací koule musí být udržována čistá a namazaná plastickým mazivem. Při použití samosvorných stabilizátorů musí být spojovací koule zbavena maziva. Dodržujte informace v příslušných provozních návodech. Jakmile bude dosažen na některém místě průměr spojovací koule rovný nebo menší než 49,0mm, nesmí být tažné zařízení z bezpečnostních důvodů dále používáno.

 

 

Ochrana osobních údajů

  • Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a nadřazeným nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Osobním údajem je především jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

  • Osobní údaje mohou být zpracovávány jen ze zákonných důvodů a zákonem stanoveným způsobem. Není-li pro uchovávání nebo zpracování osobních údajů zákonný důvod, je nezbytný souhlas osoby, o jejíž osobní údaje se jedná. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Získávání osobních údajů

  • Údaje o klientech jsou získávány při uzavírání smluvního vztahu, ať již k němu dochází písemně nebo ústně, a dále v průběhu smluvního vztahu. Tyto údaje zahrnují údaje o všech fyzických osobách, ať už v postavení zaměstnance, zaměstnavatele, pověřené osoby a podobně.

  • Osobní údaje jsou též získávány z webových formulářů v rámci e-shopu, a to buď automaticky vložením do ekonomického systému firmy nebo prostřednictvím e-mailové zprávy určené osobě. Formuláře jsou opatřeny identifikací firmy (název, IČO) a vymezením účelu zpracování osobních údajů.

  • Ke zpracování osobních údajů poskytnutých v souvislosti s obchodním vztahem není třeba zvláštní souhlas.

  • Pokud jsou osobní údaje uchovávány po skončení smluvního vztahu nad rámec zákonných povinností (např. po lhůtě pro případné provedení daňové kontroly nebo reklamace, po skončení doby trvání oprávněného zájmu správce spočívajícího v možném oslovení klienta s nabídkou podobného produktu, jaký si zakoupil), je nutný souhlas dotyčné fyzické osoby, ten musí být jasně formulován s uvedením identifikace firmy Milan Volena, získaných údajů a účelu, pro který se údaje získávají. Stejně tak je třeba souhlasu dotyčné osoby při uchovávání či zpracování jejích osobních údajů pro další oslovení např. zasláním newsletteru nebo jiného informačního sdělení.

  • Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Uchovávání osobních údajů

  • Osobní údaje jsou uchovávány v listinné podobě v uzamčené skříni. Přístup k listinným osobním údajům má pouze jednatel a zaměstnanci jím písemně pověření k nakládání s příslušnými osobními údaji.
  • Osobní údaje jsou dále uchovávány v elektronické formě na počítačích, přístup k nim je zabezpečen heslem, které zná jen jednatel a osoby, které jsou jednatelem písemně pověřeny k nakládání s příslušnými osobními údaji.
  • Data se zásadně nepřenášejí uvnitř subjektu ani vně subjektu prostřednictvím nezašifrovaného přenosu dat (e-mail, skype apod.). Při nutnosti přenosu dat se použije šifrovaný přenos nebo fyzické předání např. na flash paměti.
  • Pravidla a postupy pro uchovávání osobních údajů platí i pro externí zpracovatele osobních údajů (např. účetní firma, firma zajišťující externí cloudové úložiště, externí poradenská firma v oblasti marketingu apod.), znalost a přihlášení se k těmto pravidlům a postupům musí být vyjádřeny písemnou formou.
  • Pokud pomine právní důvod pro uchovávání osobních údajů (souhlas fyzické osoby nebo jiný právní důvod jako plnění smlouvy), je nutné příslušná osobní data, která není povinna ELSA GROUP s.r.o. uchovávat ze zákona, vymazat či zlikvidovat.
  • Na žádost fyzické osoby je firma Milan Volena, jako správce údajů povinna její osobní údaje smazat či přestat uchovávat (pokud netrvá povinnosti je uchovávat ze zákonných důvodů). Fyzická osoba má právo na přístup ke svým osobním údajům, na základě její žádosti je tedy firma Milan Volena povinna sdělit, jaké osobní údaje o ní uchovává, či potvrdit, že o ní žádné osobní údaje neuchovává. Dále má fyzická osoba právo na opravu chybných osobních údajů o ní uchovávaných. Firma Milan Volena je povinna reagovat na podnět takové fyzické osoby co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. V případě, že její žádosti nevyhoví, je povinna to zdůvodnit. Vždy je však nejprve třeba ověřit totožnost dotyčné fyzické osoby.
  • V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
    1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
    2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
    3. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Zpracování osobních údajů

  • Osobní údaje je možné zpracovávat jen se souhlasem fyzické osoby, o které se osobní údaje zpracovávají, nebo na základě zákonného důvodu pro zpracování osobních údajů.

  • firma Milan Volena nemusí vést záznamy o činnostech zpracování, neboť je malým nebo středním podnikem, na které se tato povinnost obecně nevztahuje. Pokud by však zpracování osobních údajů probíhalo pravidelně nebo ohrožovalo práva a svobody osob nebo bylo nakládáno s citlivými údaji či trestními záznamy, musí vést firma Milan Volena záznamy o činnostech zpracování.

  • Záznamy obsahují název a kontaktní údaje subjektu, důvod zpracování údajů, popis kategorií subjektů údajů a osobních údajů, kategorie organizací, které údaje obdrží, případný přenos údajů do jiné země či organizace, lhůtu pro odstranění údajů a popis bezpečnostních opatření uplatňovaných při zpracovávání.

  • Výše uvedená pravidla platí i při zpracování osobních údajů externím dodavatelem.

Ukládání cookies

  • Pro zlepšení uživatelské zkušenosti ukládá eshop www.e-taznezarizeni.cz  tzv. soubory cookies na počítač klienta.

  • Soubory cookies usnadňují personalizaci a jsou podmínkou pro funkční webovou analytiku, která pracuje s daty, jako jsou identifikátor návštěvníka, čas a zdroj návštěvy aj.

 

Objednávka

Po provedení objednávky Vám bude obratem odesláno Emailem potvrzení o jejím přijetí systémem. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte Emailem nebo telefonicky. Zboží bude odesláno v den objednávky, nebo v den následující (při objednávce do cca 15:00). Pokud nebude možno vyřídit objednávku v uvedeném termínu, budete telefonicky kontaktováni.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává zboží je dlouhodobě nedostupné
  • cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena
V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.
Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)
Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (více v dalších bodech). V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek
  • Kontaktujte nás (písmemně nebo mailem), že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, varibilní symbol a datum nákupu
  • Pokud jste již zboží obdržel(a) a převzal(a), zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
    • musí byt v původním nepoškozeném obalu,
    • nesmí být použité,
    • musí být nepoškozené,
    • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.),
    • s originál dokladem o koupi
Zboží, prosíme, posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Platba za zboží
je možné uhradit pouze dobírkou  - platba v hotovosti  při převzetí zásilky od dopravce. Nebo v hotovosti na provozovně (při osobním odběru).

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Doprava

Kurýrní služba FOFR
  • Zboží bude odesláno ihned, nebo druhý den od objednání. Centrální sklad není na stejné adrese jako provozovna, a proto i pro osobní odběr vyplňte objednávku. Doručení do 24 hodin od expedice k vašemu prahu bytu či domu.
  • Reklamace mechanického poškození z přepravy - Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Mechanické poškození zásilky jako i její nekompletnost v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
  • Do zahraničí NEZASÍLÁME!
Ceník dopravy
Cena je zobrazena v sekci košík u volby způsobu dopravy (pokud není uvedeno jinak, FOFR 190,- Kč + 30,- Kč dobírka).
 
Akce
Veškeré akce lze uplatnit pouze s aktuálním ceníkem a nelze je tedy kombinovat s ceníkem před akcí, ani po ukončení akce. Cena zboží, nebo služby vč. akcí se určuje dle platné nabídky k datu uzavření objednávky.

 

Reklamace

Záruční podmínky
Záruka na zboží se poskytuje v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu (minimálně 2 roky). Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku. Záruka se nevztahuje na povrchovou úpravu a běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. V případě neoprávněné reklamce bude kupujícímu (reklamujícímu) účtován manipulační poplatek 300 Kč. Manipulační poplatek zahrnuje zbytečné náklady na dopravu mezi servisy, manipulaci a náklady na uskladnění reklamovaného zboží.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
  • neodborným použitím
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy
Postup reklamace
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 728522121, 775104121.

 

Potřebujete poradit?Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. +420 775 104 121 info@e-taznezarizeni.cz
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
SouhlasímPoužíváme cookies ke zlepšení webu a reklamy!
Moc nám pomůžete svým souhlasem. Více zde!Nastavení